Artikelen : 3
Art nr: 92008200 | EAN: 4019722107498
EAN code 4019722107498
Productnummer 92008200
Merk TEXTAR
Hoogte [mm] 26,9
Verpakkingshoogte [cm] 8
Verpakkingsbreedte [cm] 28,5
Verpakkingslengte [cm] 30
Technisch informatienummer 98200 0082 0 1
Type boring / aantal gaten 04/04
Steek wielbouten (mm) 93,0
Aanvullende artikelen / aanvullende info 2 zonder wielnaaf, zonder wielbevestigingsbout
Centreringdiameter [mm] 68,6
Remschijftype massief
Minimale dikte [mm] 11,4
Remschijfdikte [mm] 12,6
Diameter [mm] 245
Gewicht [kg] 3,9
Gewicht 3.9 kg
Breedte 28.5 cm
Hoogte 2.69 cm
Lengte 30 cm
€ 38,28Prijs incl. btw.
In voorraad
Voorraad Venlo 0 25-6-2024
Eindhoven 25-6-2024
Voorraad Blerick 25-6-2024
Voorraad België 25-6-2024
Voorraad Blerick 0 Info
Verzenden met PostNL* 2 26-6-2024
Locatie :
Art nr: DDF023 | EAN: 5016687102390
EAN code 5016687102390
Productnummer DDF023
Merk FERODO
Hoeveelheid set
Hoogte [mm] 26,8
Steek wielbouten (mm) 92,46
Draaimoment [nm] 100
Aanvullende artikelen / aanvullende info 2 zonder schroeven
Centreringdiameter [mm] 68,4
Aantal gaten 4
Remschijftype massief
Minimale dikte [mm] 11,4
Remschijfdikte [mm] 12,7
Diameter [mm] 248
Gewicht [kg] 7,85
Gewicht 7.85 kg
Hoogte 2.68 cm
€ 76,87Prijs incl. btw.
In voorraad
Voorraad Venlo 0 24-6-2024
Eindhoven 24-6-2024
Voorraad Blerick 24-6-2024
Voorraad België 24-6-2024
Voorraad Blerick 0 Info
Verzenden met PostNL* 1 25-6-2024
Locatie :
Art nr: 24.0113-0118.1 | EAN: 4006633056052
EAN code 4006633056052
Productnummer 24.0113-0118.1
Merk ATE
Hoogte [mm] 27,0
Steek wielbouten (mm) 92,5
Naaf boring-Ø [mm] 10,3
Centreringdiameter [mm] 68,3
Aantal gaten 4
Remschijftype massief
Minimale dikte [mm] 11,4
Remschijfdikte [mm] 12,7
Diameter [mm] 244,6
Binnendiameter [mm] 116,1
Hoogte 2.7 cm
€ 28,27Prijs incl. btw.
Niet voorradig, informatie aanvragen

Locatie :

Remsysteem - Schijfrem en remblokken - Remschijf voor ford CAPRI I-ECJ Online kopen

Remschijf
Remschijven en remblokken zijn een heel belangrijk compenent binnen het remsysteem.
Een remschijf en remblok zorgt dat uw auto tijdens het remmen snelheid afneemt.
Tijdens het remmen ontstaat er frictie tussen de remblokken alsmede de remschijven. Deze wrijving zorgt voor warmte .

Schijfremmen hebben een goede koeling omdat het remvlak groter is en het vlak rechstreeks met de koelende lucht in aanraking komt. Als de remschijf uitzet, zal dat grotendeels radiaal gebeuren en dit heeft geen enkel invloed op de werking. Bij schijfremmen is de kans op het optreden van de reeds genoemde fading veel kleiner wegens de betere koeling en de lagere snelheid van de wrijvingsvlakken die langs de remvoeringen draaien.
 

Whatsapp Click to Chat