Bestelprocedure

1. Kies uw product

Als u een product wilt kopen, dan zoekt u dit product  op de website. Dit kan via het menu, kenteken, auto of via de zoekfunctie boven op de website. Als u zoekt via het kenteken of de auto dan komen er bepaalde productgroepen te staan. U kunt dan via de zoekfunctie boven op de website ieder product zoeken voor de auto die u heeft ingegeven. Als u het product niet weet kunt u klikken op een van de productgroepen en er zo achter komen welk product u nodig heeft. Zodra u het product hebt gevonden  klikt u op kopen, als u dit hebt gedaan staat het product in uw winkelwagen.
 

2. Vul uw gegevens in

Als alle producten in de winkelwagen staan, gaat u naar het winkelwagentje. Controleer of alle producten en de juiste hoeveelheden in uw winkelwagentje staan. Klik nu op “afrekenen” en vul al uw gegevens in of login met eerder gemaakte account.
 

3. Betaalmethode en verzendwijze

U kunt bij stap 3 aangeven of u het artikel in ons filiaal wenst op te halen of het wil laten bezorgen op gewenst afleveradres.
De eventuele kosten van het bezorgen staan in beeld.

 

3.b Pasgarantie

Indien u niet zeker weet of de gekozen producten passen op uw auto, kunt u hier kiezen voor pasgarantie.
U geeft hier uw kenteken en chassisnummer op en valideren dan of het onderdeel past op uw voertuig.
 

4. Bevestiging bestelling

Nadat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden, kunt u de betaling afgerond, er verschijnt een scherm met een overzicht van de verschillende betaalmethodes.
U wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde pagina van mollie en hier kunt u de betaling afronden.

 

5. Bestelling afgerond

Nadat de betaling is afgerond komt u weer terug bij porza.nl en krijgt u een bevestiging van uw order in uw email.

 

6. Verzending bestelling

Nadat wij uw order hebben binnengekregen wordt hij door de mensen uit ons logistiek centrum verzameld, verpakt en klaargezet om te versturen door PostNL.
of het wordt voor u klaar gezet zodat u het kunt afhalen. Hiervan krijgt u dan per email en/of sms bericht.

 

7. Bevestiging verzending

Nadat onze logistieke collega's uw bestelling hebben klaargezet, ontvangt u van ons een mail met daarin een link waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen op de website van Postnl.
Heeft u een vraag of een klacht dan horen wij dit graag! Mail ons op info@porza.nl of bel ons op +31(0)85-4011901